531 ₴
Показати оптові ціниCarolina Herrera 212 Vip Men (Кароліна Херрера 212 віп Мен) це яскравий і нестандартний аромат для молодих експресивних чоловіків, повних енергії, планів і мрій. Це сексуальний аксесуар для клубних вечірок і побачень, покликаний спокушати і вабити, залучати і зачаровувати спокусників, які немов метелики злітаються на магічну ауру цього парфуму. Усього кілька крапель Carolina Herrera 212 Vip Men на шкірі можуть перетворити сірий і нудний образ в сексуальний карнавальне вбрання, що підкреслює краще в чоловіку, приховуючи недоліки і вади. Аромат поміщений у модний флакон, гідний стати першим прикрасою вашої парфумерної колекції. Висока прямокутна форма пляшечки з закругленими кутами і стильним переходом від сріблясто-сірого до біло-сріблястий колір флакона створює приголомшливий образ сучасного стильного аксесуара, а лаконічно сповнене назва і логотип символізують мінімалізм і глобалізацію.
Парфуми Carolina Carolina Herrera 212 Vip Men (Кароліна Херрера 212 віп Мен) випущений у 2011 році для молодих і стильних тусовщиків, закоханих в нічне життя, яскраві пригоди і незабутні емоції. Це прикраса для тих, хто звик підкоряти дівчат і жінок, хто зазвичай насолоджується їх увагою і шануванням, хто не перебуває в тіні інших, а сам виділяє вражаючого світло і блиск. Парфумерний букет символізує собою приватні вечірки Нью-Йоркського Манхеттена, потрапити на який можуть лише важливі персони, включені в списки. Аромат Carolina Herrera 212 Vip Men откроет для его обладателя любые двери, в том числе и лучших домов, вечеринок и самых недоступных женских сердец. Парфюм представляет собой сочетание неподражаемой чувственности и поразительной мужественности, которая подчеркнута пикантностью и многогранностью интенсивных нот, входящих в его состав. Это поистине современное украшение для городского жителя, для покорителя мегаполиса, влюбленного в его суету и спешку, динамичность и яркость. Аромат підійде для харизматичного, веселого, сексуального і елегантного чоловіка, бажаного у жінок і шанованого серед чоловіків. Він бездоганно стилем і незмінно успішний, а тому належить до вершків суспільства і тим VIP-персон, яким доступно все і вся.
Основні | |
---|---|
Виробник | Carolina Herrera |
Країна виробник | Об'єднані Арабські Емірати |
Вид парфумерної продукції | Тестер - Туалетна вода |
Тип аромату | Деревні |
Початкова нота | Чорна ікра, Імбир, Перець, Маракуйя, Лайм |
Нота серця | Спеції, М'ята, Джин |
Кінцева нота | Деревні ноти, Амбра, Шкіра |
Об`єм | 100 мл |
Рік випуску | 2011 |
Класифікація | Мас маркет |