279 ₴
Показати оптові ціниМінімальна сума замовлення на сайті — 300 грн
Hugo Just Different – сучасний міський аромат, наповнений інноваційної творчою енергією крижаної свіжості, був представлений німецьким модним брендом Hugo Boss (Хьюго Бос) у липні 2011 року. Одеколон «Hugo Just Different» ― оновлена версія культового чоловічого аромату Hugo (1995) ― парфумерного символу креативного мислення.
Новий аромат звернений до чоловіків, які надають великого значення своєму зовнішньому вигляду і звикли жити в стрімкому міському ритмі, де уміння виділитися з сірої маси – це ключ до успіху. Незвичайний експериментальний підхід Hugo Just Different допоможе власнику бачити речі по-іншому, знаходячи в цьому натхнення, щоб бути «абсолютно несхожим на інших». Ідеально підходить для чоловіка, який черпає натхнення з усього, що його оточує. Його повсякденне життя звична, але дії блискавично, енергійні та спонтанні. Він бачить незвичайне в простому і знає ― його заповзятливість і неординарні рішення, його ключ до творчого успіху і збагачення.
Яскрава ароматична композиція Hugo Just Different складена прохолодним акордом замороженої м'яти у відкритті, вражає нотами фрезії і базиліка в «серце» аромату. Підстава заповнено різноманітністю відтінків синтетичної молекули Cashmeran. Нота Cashmeran володіє дуже приємним мускусно-деревинно-пряний аромат, чуттєвим і глибоким, з хорошою тривалістю звучання і багатим колоритом відтінків: від фруктово-яблучних натяків, що доносяться з вітальним акордом, до квітковим (геліотропа, жасмину) і до смолисто-димних (сосна) в шлейфі композиції.
Лицом рекламной компании нового аромата Just Different в линейке Hugo от Hugo Boss стал американский актер (Бойцовский клуб, Реквием по мечте, Одинокие сердца и др) и музыкант, лидер известной альтернативной рок-группы «30 Second to Mars» Джаред Лето (Jared Leto). Показ рекламного клипа, в котором Джаред примерил типичный для себя образ метросексуала, стартовал в июле 2011 года. Ролик аромата раскрывает главную идею — квадратный, геометрически сложенный город можно менять, как лего, и складывать свою жизнь — если не бояться нового, идти изо всех сил и быть готовым к любым шагам. Флакон виконаний з чорного скла — як безперечний символ сильної, глибокої мужності.
Основні | |
---|---|
Виробник | Hugo Boss |
Країна виробник | Об'єднані Арабські Емірати |
Вид парфумерної продукції | Туалетна вода |
Тип аромату | Фужерні |
Об`єм | 100 мл |
Рік випуску | 2011 |
Класифікація | Мас маркет |